Dec 1, 2014

Jak se naučit zpívat?

Jak se naučit zpívat?



Neumíte zpívat? I bez talentu se to můžete naučit!

Máte pocit že nemáte hudební sluch?

Hudební sluch - absolutní hudební sluch

Hudební a absolutní sluch



Jak se naučit zpívat?

jak zpivat kvalitne.cz  zakladni techniky zpěvu


Vaše pěvecké problémy a otázky - Chci se začít učit zpívat – jak na to? (Rady pro začátečníky)




jak se naučit zpívat výšky?
jak se naučit zpívat čistě?
jak se naučit zpívat anglicky?


Chcete dobrý zvuk? Čtyři nejčastější chyby při živém hraní
Mistakes most guitarists make




Sing Better English


Easy Songs to Sing For Beginners


How to Sing Well


How to Sing

Why British Singers Lose Their Accents When Singing


Folklórní Hradišťan bude zpívat anglicky


The Stand In - Záskok


Cimrman promluví anglicky. - Britové nastudovali Záskok




Dan Bárta: Na trendy kašlu

Rozhovor s Danem Bártou: Kdybych sebou nešil, zbylo by mi víc energie na zpěv

Dan Bárta: Když zpívám, cítím se jako nástroj

ČRo - Dan Bárta





10 Most Common Beginner Guitarist Mistakes


Zlozvyky na kytaře


Kapodastr






www.kurzy-zpivani.cz

www.modernizpev.cz

2 comments:

  1. Hey great article!

    I noticed that you linked to one of my favorite articles--Wikihow - How to Sing.

    Just wanted to give you a heads up that I created a similar and more thorough article.

    It's like the wiki article, but more in-depth (with 40 exercises and videos) and up to date: https://www.ramseyvoice.com/how-to-sing/

    Might be worth a mention on your page since it's all free.

    Either way, keep up the awesome work!

    Best,

    Matt Ramsey

    ReplyDelete
  2. Máte parádní blog. Já jsem se několikrát zkoušela naučit zpívat, ale zjistila jsem, že to bohužel prostě není nic pro mě. Radši zůstanu u hraní na kytaru. Na tu hraju už dlouho, ale až teď jsem se v tom konečně začínala zlepšovat, protože se tomu pravidelně snažím věnovat nějaký čas. A funguje to. :)

    ReplyDelete